Service overeenkomst
Ondanks de huidige moderne technieken, is het veelal verstandig een servicecontract voor uw installatie af te sluiten. Op deze manier kan de continuïteit van uw bereikbaarheid worden geoptimaliseerd zonder onvoorziene bijkomende kosten. De serviceovereenkomst is een all-in voorziening voor materiaal en arbeid. Mocht uw installatie onverhoopt in storing vallen, dan zorgt de serviceafdeling ervoor dat de storing tijdig en vakkundig wordt verholpen zodat u zo min mogelijk hinder van de storing ondervindt. Dit alles binnen een van te voren gegarandeerde responstijd.De serviceafdeling staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Tijdens kantoortijden kunt u de storing melden bij één van de medewerkers van onze serviceafdeling. Buiten kantoortijd wordt u automatisch doorgeschakeld naar de dienstdoende servicemonteur. Heeft u technische ondersteuning nodig, neem dan contact op met onze helpdesk. Zij staan u graag te woord en dragen zorg dat uw probleem z.s.m. verholpen wordt.